donderdag 3 december 2009

Orgasme

Gewoon even inhouden zegt ze: ik zit op een cursus tantra voor beginners.Mijn juf is een lange slanke vrouw met donkere ogen, niet onaantrekkelijk. Zo moeilijk is dat toch niet, jij bent toch zelf in controle? Jawel natuurlijk.
Na stapels boeken over spiritualiteit, verlichting, meditatie en yoga ben ik toe aan de volgende stap. Verdieping en verbetering van een liefdevol seksleven. Makkelijk gezegd, hoe doe je dat dan? Volgens sommige wijzen kun je de energie die vrijkomt bij een orgasme zelf vasthouden en telkens opnieuw gebruiken. Langzaam raak ik geïnteresseerd, oh ja hoe bedoel je?
Nou als je bedenkt dat een enkele man vijf miljard zaadjes uitstort elke keer als hij klaarkomt, en als je bedenkt dat mannen dat gemiddeld vier keer per week doen. En als je dan berekent hoeveel mannen er zijn, dan heb je het over een potentieel met de kracht van een tweede Zon, kosmisch dan. Even ben ik stil.
“pak mijn handen licht vast, sluit je ogen en stel je nu voor dat je mijn borsten in je hand houdt” Even kijk ik haar vragend aan. Aha, dit wordt een leuk spelletje en ik grijp ze snel vast. Als ik een paar minuten zo tegenover haar zit begin ik het flink warm te krijgen. Er stroomt iets door me heen, een gloed die zich langzaam door mijn hele lichaam verspreid. Haar lijf gloeit in mijn handen en ik gloei naar haar terug. Wat is dit voor een truc?Ik zie haar voor mij en haar lichaam straalt van warmte en energie. Het licht komt op mij af. Snel trek ik mijn handen los. Je zit mij gewoon te hypnotiseren of zo. Ze lacht lief naar me: je hebt je ogen dicht, toch?
We proberen het nog een keer, we zitten tegenover elkaar. Nu houd ik het langer vol het licht komt weer naar me toe maar nu laat ik het over me heen komen, en voel ik de elektrische lading tussen ons. Ik kan alle zenuwen in mijn lijf voelen, van mijn vingertoppen tot mijn tenen, en ben me nog nooit zo bewust geweest van mijn lading. Er hangt een soort veld van energie tussen ons ter grootte van en grapefruit. Met onze handen kunnen we hem groter maken of kleiner.
Ik ben opgewonden als we onze ogen weer openen, maar niet zoals ik gewend ben, al mijn zintuigen staan open en ben me heel bewust van alle tast, geur en smaak. Ik voel me wakker!
Heel goed zegt mijn juf met een blos op haar wangen. Probeer dit gevoel vast te houden, en weer op te roepen ongeveer tien minuten voordat je met je partner gaat vrijen. Ik moet lachen: Dus ik krijg ook nog huiswerk? Inderdaad, en ik controleer het zelf, zegt ze lachend.
Wat moet ik dan precies doen? vraag ik. Nou alles wat je normaal doet, alleen ga je nu oefenen om niet te werken naar een orgasme, maar te genieten van het spel, je wisselt liefde uit en gebruikt die energie weer om terug te kunnen geven. Begin met deze houding die we net gedaan hebben. Maar, maar als ik dan niet meer kan stoppen? Vraag ik? Is er geen techniekje?
Ja zegt de juf, dan laat je elkaar even los, en span je het gebied tussen je ballen en je anus. Trek het aan en adem in en neem de spanning mee naar boven, doe dit vijf keer en adem langzaam uit. Is dat alles?? Ja.
Mijn vriendin is aangenaam verrast als ik haar over het huiswerk vertel. En nog meer verrast als we de hele nacht niet slapen en met voldoening de nieuwe dag beginnen.
Als ik twee weken later terug kom, voel ik me een ander mens. Goed, ik ben nog niet volleerd maar deze cursus werpt echt vruchten af. Ik voel de kracht in mij groeien. Ik straal een seksuele aantrekkings kracht uit en vrouwen draaien zich naar mij om. Ik ben meer potent dan ooit en als je het niet gelooft dan kom je maar even langs. Het kan zijn dat ik niet open doe, dan ben ik aan het oefenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten