donderdag 18 november 2010

Russisch Roulette

Mijn collega heeft een nieuwe vriendin. We zitten samen in de auto , trots laat hij de foto’s op zijn I Phone zien. Een mooi meisje in een witte blouse die open valt. Een halfnaakt meisje in een string op het strand of op een bed … ik moet wel op de weg blijven letten natuurlijk. Het mooie meisje kijkt mij veel te sexy, veel te ervaren aan.
S is 27 jaar heeft lang blond haar en is sportief. We zijn samen op Ibiza geweest deze zomer en hebben veel tijd doorgebracht. Hij is echt een leuke vent die ook nog blijkt te kunnen koken en gitaar spelen. We hebben samen erg veel plezier gehad, maar hij kan geen vrouw voorbij lopen zonder haar aan te spreken of aan te raken. Letterlijk alles wat hij op straat ziet of tegenkomt probeert hij tussen de lakens te krijgen.
Nu is hij zelf verliefd , S heeft het flink te pakken. Dit meisje heeft dingen met hem gedaan waar nette Nederlandse meisjes geen weet van hebben. Ik kijk hem aan en zeg WOW wat een stuk. Hij is verliefd tot over z’n oren. Wie heeft die foto’s eigenlijk gemaakt? Ik wil hem niet direct ontmoedigen. Ehh een vriendin denkt hij.
Hij heeft haar ontmoet op een vakantie, drie Russische meiden. Hij heeft veel met hen gedronken en gelachen en heeft daarna contact gehouden via hyves. Dus: je kent haar een week, ze spreekt nauwelijks Engels, ze heeft een lijf van een fotomodel, en is fantastisch in bed, som ik op. Jaaaah zegt hij dromerig ik moet haar weer zien man. Een beetje fluisterend vertelt hij me dat ze twee dagen in bed hebben gelegen, en dat ze allerlei spannende trucjes met hem deed. En waar heeft ze dat dan geleerd? die trucjes vraag ik nuchter. Ehh van haar moeder denkt hij. En waar woont ze? Ehh ze woont nog bij haar familie in Moskou en wil graag iets voor zichzelf beginnen. Als het kan hier in Nederland. Maar dan heeft ze wel eerst wat geld nodig om hier te kunnen starten… Ik kijk hem strak aan :Weet je het wel zeker S ? Vertelt ze je de waarheid? Is dat haar echte naam? En wat doet ze voor werk? Weet je waar je mee bezig bent? Of ben ik nu te cynisch en bestaan moderne sprookjes toch werkelijk? Kun je de vrouw van je wildste dromen ontmoeten haar meenemen naar een hut in Noorwegen en dagenlang voor de open haard de liefde bedrijven. Zonder dat haar familie iets van je wil, of haar broer plotseling langskomt en je bedreigt, aftuigt en al je geld afhandig maakt?
De hele affaire klinkt ongelooflijk spannend maar met Russische meiden speel je wel met vuur. Of gevaarlijker nog; je speelt met een geladen revolver. En je kunt heel lang geluk hebben met dit spel maar op een kwade dag rol je de cilinder en als hij stopt, ligt de kogel recht voor de kamer. Je zet de revolver tegen je slaap. Je kijkt haar nog eenmaal diep in haar mooie donkere ogen. Dan haal je de trekker over en BENG

Geen opmerkingen:

Een reactie posten